hello

är i skolan nu, väntar på att klockan ska bli 5 i 1, då börjar min lektion.
vi har engelska, och ska se på film.. titanic :) sjukt bra film.
sen slutar vi och så ska ja hem och fixa lite sen ska ja till stan,
med johanna.. :) så ska vi gå där och så, sen ikväll vet jag inte
vad jag ska göra. det blir en slapp kväll iallafall. kanske film elr nåt?

igår sov johanna hos mig :) hon kom ca 9 och då började vi se på en skräckis på tv
men den sög så vi satte på en annan film.. och när den var slut fixa vis oss och
sen la oss i sängen och pratade för att invänta "sex and the city".
efter det sov vi :) trevlig kväll.

hmm,imorn? :/


sooo, klockan är nu 3 och jag är hemma från skolan.
nu ska ja faktiskt diska.. sen ska jag gå ner på stan,
med johanna och sahra :) blev faktiskt en liten promenad idag,
hem från skolan. riktigt skönt, spec när solen lyser i ögonen :D
äntligen våår, och sommar påväg.. yääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback