huhu, happy

hej, det var några dagar sen jag skrev nu.
jag vet att ni har saknat mig ;)


veckan har gått fort. i måndags blev det först prison break,
och sen filmkväll med johanna. alltid kul att va med dig.
vi såg "säg att du älskar mig". sämsta jag sett.
sämsta skådespelarna också, bllllääääääu.
sen sov jag där.

tisdags var det studiedag, tog de ganska lugnt på dagen,
men sedan åkte jag och sola, och sen till dansen.

igår var det skola till 5, så efter det hinner man inte så mycket ;p

idag då, skolan.. och jag börjar faktiskt tycka om att vara i skolan.
det går inte en dag utan att jag garvar så jag nästan tjuter.
angelica och elin, utan er i skolan vet jag inte hur jag skulle klara mig.
om ett par timmar ska ja till johanna,
och så kommer mathias och niclas och så ska vi se film :)
mysigt..

imorn är det fredag igen! gud så snabbt det går.
fan inte långt kvar tills det är sommarlov ;p
påsklov snart med, som ni kanske läst om i förra inlägget,
som förresten var elin som skrev ;) hihi.

sandra och jag har en glad dag.. som hon säger, livet leker!
det har gått riktigt framåt på senaste tiden.
okej att jag har mina deppiga dagar, men vem har inte det?
huhu jag är heeelnöjd.


johanna, tack för att du finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback