jag är helnöjd ;)

idag har ja inte gjort så mycket.. ingen speciell dag om man säger så, varit barnvakt hela dagen.. men jag är på kanonbra humör :) det känns bra för det var riktigt länge sen.. har varit deppig så länge nu. det enda jag kan klaga på är vintern, och min träningsverk. men vintern känns faktiskt som att den är påväg mot vår nu, hoppas det inte blir kallare och snöigare igen. förresten har pengarna kommit nu också, och det hade ja längtat efter!

så imorn elr på lördag blir det att gå en runda på stan också och se om ja hittar lite nya festkläder.
vill köpa skor också, så får se hur det blir..
sen är ju pengarna slut så bäst för mig är ju om jag sparar pengar ist.. :p


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback