ooh ja.

jag borde vara så glad. varför är jag inte glad? :/
jag hoppas det inte kommer en deppig tid för mig igen,
just nu känns det så.
men det är vååår och det mesta går bra..
så bättre att försöka tänka på det som är bra, än på det som är dåligt :)
men dåligt just nu är ju en del.
iaf så är det bättre att jag vet redan nu, då är det lättare att glömma.
men nu går det piss i skolan också, jag orkar inte med den mer.
+ jag fick precis kramp i benet och det gör ont!


måste bara säga att jag är arg för att dansen vart inställd idag + nästan vecka.
vafan ska man då se fram emot?
jäklar.

snart är det påsklov iallafall och då ska jag glömma allt dåligt och vara glad..
men fram tills på fredag får jag vara lite deppig.


nu ska jag inte klaga mer för det är så tråkigt att läsa en klag-blogg.

men förutom allt dåligt så mår jag skitbra :)
är lite glad iallafall, jag har ju mina vänner ^^
 



dududu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback