ooh sunday

yää, glassig helg.. ;) internet har varit fucked up så ja har inte kunnat va inne,
men äntligen kan ja skriva igen ;)

helgen har gått fort.. i fredags var jag bara hemma och tog det lungt.
skönt med sånna kvällar också ibland :) och igår var vi på fest.
sena som vanligt drar vi iväg till haga, skulle fixa lite grejjer.. men det tog längre tid än vi hade trott, så då blev vi ännu senare. sen när vi hade fixat det vi skulle drar vi till asken på förfest :) vi kom ju sist, så dom andra hade redan satt igång. och sen var vi där, till halv 11 eller något, (mycket trevligt) sen drog vi vidare till katarina på fest. asken ljög när han sa att det skulle vara så många från skolan ;p jag kände igen typ 5 pers.. men det var kul, bara synd att man ska sno grejjer. vi var där iaf, och johanna och jag hade ju riktigt trevligt. många pratglada människor och även en söt hund ;) vid drog därifrån ca 1, ganska tidigt för att vara vi. men det var lagom, kul förfest, kul fest. man ska ju dra från en fest när man har som roligast har jag hört ;) så vi gjorde ju helt rätt. då gick vi till spårvagnen och åkte hem.. när vi kom hem var jag jättehungrig så jag tog lite käk, medans johanna höll på att somna i soffan ^^ efter det gick vi och la oss..

idag då, vi vakna vid halv 12 ungefär. låg och prata lite, sen gick vi upp för att äta tacos ;) så nu har vi käkat och så, och nu sitter ja här. om en stund ska vi gå och sola, annars ska ja bara va hemma.. chilla ;p imorn börjar skolan igen, =/ .. fyyy. aja nu ska ja dra.. lyckad helg iallafall :)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback