skooolan

sitter i skolan, väntar på att johanna ska sluta.. ska ner på stan och kolla lite nytt igen. -shoppingberoende?
men idag blir det bara en liten sväng, johanna ska träna ;p

igår och idag har det varit underbart väder, SOLIGT! fyfan va skönt, vååårkänslor. är på skitbra humör, även idag. helt okej dag i skolan också.. inget kan få mig på dåligt humör nu ;) garva sönder åt angelica också. hahaha.

elin; josse vilka långa ögonfransar du har
jag; heh okej.. 8-|
angelica; och hon säger okej?
jag; vad ska jag säga då? :p
angelica; ... har jag?


sen sjunker angelica ner på marken och börjar asgarva, och
säger; asså, förlåt mig, det var inte så jag skulle säga!

sen står alla tre och håller sig i väggen för att inte ramla ihop av garv. hahaha..
kanske inte låter så kul, men det var det ;)
lite speciell humor kanske..

förresten har johanna och jag kommit överens om att vi inte ska festa på några veckor, önska oss lycka till.. ;)


laaater;

hemma nu, käka massa pizza nyss.. tjockiiiis.
efter att ja väntat på johanna så drog vi till stan, gick bara en stund.. idag blev det en tröja :)
nu sitter jag och väntar på att prison break ska börja.. jag fryser så funderar på att ta ett varmt bad innan, hmm.

imorgon tror ja inte ja ska göra nåt speciellt, förutom dans på kvällen :) ruuuligt.

en timme kvar nu! ska ta en dusch sen ska ja lägga mig i sängen och svulla godis och se på prison break.. underbart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till till oss :D haha.

2007-03-05 @ 21:10:04
Postat av: Josse

haha ja lycka till :D och tack från oss (a)

2007-03-06 @ 07:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback