tidsfördriv.

snodde av min syster ;p

10 favoriter
Färg:
röd
Mat: äter allt
Band/artist: åh, lyssnar på så mycket olika. men, mika kanske. senaste är så skön ^^
Film: titanic ;p
Bok: ae vafan, ja vet inte.
Sport: dans om det nu är en sport. fotboll annars, saknar!
Årstid: SOMMAR
Veckodag: fredag
Glassmak: jag kör på vanilj ;)
Tid på dygnet: om det är helg, 22.00.

9 för tillfället:
Humör:
 glad och trött :D
Smak: popcorn
Kläder: mjukisbrallor och t-shirt.
Bakgrund: tv
Nagellack: genomskinligt (H)
Tid: 26.09
Omgivning: vardagsrum
Irritationsobjekt: inget just nu :)

8 första:
Bästa vän:
Linn skulle jag tro
Husdjur: Katt, minns inte vem. Pirren eller svartnos? eller någon annan maybe.
Piercing: öronen, annars näsan.
Förälskelse: haha, "pussvictor".
Musik: haha min favvo va helt klart "cotton eye joe" elr vad den hette. dansade en hel del till den låten när jag var liten, även med min syster. huhu.
Bil: aej, det kommer.
Kyss: alexander kanske.. ahah.

7 senaste:
Cigarett:
aae, idag tyvärr. men det var en engångscigg.
Mat: potatisgratäng och nåt kött och sådär.
Dryck: vatten
Biltur: det minns jag inte, det var ett tag sen ja åkte bil. fredags tror ja.
Kyss: haha ja, det var väl ett tag sen men kan tro att det var C. haha.
Spelad låt: Andreas Johnson - A little bit of love
TV- program: Prison break

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej
Brutit mot lagen: ja :p
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: haha mm, dansat x)
Kysst någon du inte känner: jo :p

5 nej tack:
Kläder:
"toxicbrallor"
Mat: broccoli!!! om nu det är mat. annars pyttipanna.
Musik: skrikmusik
Dryck: whisky :p
Personlighetsdrag: vet inte ^^

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 ingenting, var hemma och slappa.
Du kan höra just nu: tv
Du inte kan leva utan: familj, vänner.
Du gör när du har tråkigt: sover, eller går promenad.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
jag säger det mesta till johanna tror jag, och sofia. men lite håller jag nog för mig själv.
Du tycker om:  Johanna, och Johanna (min storasyster, huhu), pappa.
Du inte gillar: men jag kan ju inte säga namn :p

2 val:
Kaffe eller te:
det är lika tror jag, beror på stunden.
Vår eller höst: vår, älskar sol och varmt.

1 önskan: säger som johanna: önskningar ska man hålla för sej själv om dom ska gå i uppfyllelse. men jag skulle allt önska att jag kunde trolla, eller flyga kanske. det skulle vara lite coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback