underbar helg, ooh yes :D

fredags: var på fest hos asken hela kvällen. inte mycket folk, inte alls, men helkul kväll :D det jag minns i varje fall. det behöver inte va värsta festen för att vi ska ha kul haha ;p kul folk och så, prata ut med natta ganska rejält gjorde jag med haha. ae men en bra kväll iallafall. mycket roligare än jag trodde det skulle bli.

lördags: ehm ja, vaknade vid halv 10 och skulle ner på stan. så ja fixade mig och så och sen gick jag. mötte murran och syrran sen gick vi och fikade, älska fräckas blåbärspaj! sen gick vi ett ganska bra tag på stan, iaf jag och min syster, mamma åkte hem. sen efter de åkte vi hem till murran och käka och sådära sen planera kvällen. tänkte åka till blacka, hade verkligen bestämt oss. sen ångra vi oss, för mkt onödiga pengar kom vi fram till. så vi snacka om annat istället, och till sist blev det åby med johanna, sandra och elin :D stressade sönder för att hinna med bussen, hahah stackars dendära killen då. vi borde vara tacksamma men allt vi gjorde va att skälla på han haha. men vi hann med bussen till slut iaf. så väl i åby var det ganska segt i början, men vi  kom igång ganska snabbt.. "move your hands up". haha :D alla var på asbra humör också, gjorde fyllan mycket roligare ;D sen åkte vi med halv 1 bussen och satte oss på max och käka, fick fina glas också :D sen får vi skjuts av niclas till patte, (tack!), så var vi där och sådära, ingen aning om va klockan var när vi kom hem, runt halv 4? fick iaf skjuts hem också, och tur det, annars hade vi väl gått fortfarande som han sa, haha. så vi kom hem och gick och la oss direkt om ja minns rätt.

idag: vaknade vid halv1, gick upp och käka frukost och pratade om igår. haha ibland säger man saker som man kanske inte borde säga. sen gick johanna vid ca 2, och då började ja städa lite och sådär sen har ja suttit här nästan hela tiden haha. skön dag... måste plugga också, måstemåstemåste. men orkar inte.. annars ska ja inte göra nåt tror ja. TVn bokad 19.00. sova tidigt me..

i veckan blir det nog inget speciellt, alla giiirls på fredag? studiedag på tisdag iallafall, slappt ;P

klockren helg iallafall, roligare än på länge :D jag är helnöjd.
- "tjejerna som röjde" ;p haha

hejdå..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klockren kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback