utmaning av Johanna:

Ditt fullständiga namn: Anna Josefin Eriksson
Vart föddes du: På vrinnevisjukhuset den 21 oktober
Ögonfärg:  grön, blå, bruna :p 
Hårfärg: brun
Längd: 1.64
Favoritfärg som äldre: jag vet inte riktigt. på kläder är det nog lila, rött och svart.
Favoritfärg som barn: rosa ^^
Din första kärlek: hehe, patrik måste det varit.
Din nuvarande kärlek: det har jag ingen ;p
Barndoms "bästis": Sofia
Umgås ni fortfarande: yes, självklart. 
Hur gammal va du när du lärde dig gå: jag har verkligen ingen aning
Vad är ditt största barndoms minne : jag har ganska många minnen från när jag var liten.. en del skulle ja aldrig kunna berätta. men jag kommer ihåg när jag bodde i åby, så var vi ute och lekte i parken. det var jag, min syster, hennes kompis, och hennes kompis lillebror. vi gungade, och christoffer som han hette ramlade av gungan och jag var den enda som såg. jag blev rädd för han bara låg kvar där under gungan och så skrek jag, och då springer min syster och hennes kompis och hämtar hans mamma. alla trodde att det var jag som hade puttat av honom från gungan, men det var ju inte jag. så hans mamma kom fram till mig och frågar om jag gjorde detdär med flit. och jag fattade ingenting, jag visste inte heller vad "med flit" betydde, så jag svara ja. och då sa hon; var det meningen? då svarade jag nej, då sa hon; var det inte med flit? då svarade jag jo. och så höll det på ett ganska bra tag, till slut sket jag i det, bad om ursäkt och gick därifrån. alla tror fortfarande att det var jag..
Vart är du uppvuxen:  I åby
Vilket dagis gick du på: jag minns inte vad det hette :/ dåligt av mig.
Vem var din största förebild som barn : jag ville bli som britney spears.
När fick du din första kyss/av vem: hehe, hemlis
Vad får dig att bli riktigt arg: när någon ljuger för mig.
Vad gör du om ett år: om ett år är jag stenrik och går på stan och köper kläder.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: ingen aning, kom gärna med förslag.

Kommentarer
Postat av: Becca K

Haha, första kärlek :D Patte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback