uush

idag är en seg dag känner jag :/


helgen har ju varit.. ganska okej kan man väl säga. i fredags vart det piss, inte alls som vi ville. men igår vart det andra bullar ;D chillade hela dagen, fram tills kanske 9  elr nåt.. då kom johanna, så mötte jag henne och sen åkte vi till angelica och där var alla tjejor :) trevligt där hade vi tycker jag. sen någon gång, vet inte vad klockan var, så gick vi mot Jabel, där vi skulle på fest. så var vi där ett tag, sen drog jag, natta och andrea vidare till en annan fest, men därifrån gick vi ganska så snabbt :p och då blev det att dra tillbaka till Jabel där alla andra var.. och då på slutet hade jag faktiskt riktigt kul.. men jag ramlade in i sängen med huvet så jag blev helt borta haha, det var lite läskigt :p och 2 minuter senare när ja kände vart jag hade slagit i, så hade ja värsta bulan! det var också lite läskigt :p fortfarande ont i huvet..  sen vid halv 3 kanske så rörde vi oss hemmåt, elin och jennifer följde mig hem ^^ snälla tjejer detdär. när jag väl komm hem var jag skithungrig så ja ställde mig och gjorde mackor, och väckte mamma tydligen.. lite busted haha.

ikväll blir det att ta det lungt och sådär, ska kanske träffa johanna en stund och så :)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback