wait a minute

hello, sitter här och lyssnar på musik..
asså, mina vardagar består av musik, stan, och blogg.
jag sitter och skriver blogg fast ja inte ens har något intressant att skriva,
men mitt liv kanske inte är så intressant.. så kan det va, men ja överlever :D
nu sitter jag och lyssnar på musik, och ah, skriver blogg, huhu ;p
ska snart äta mat, gottgott. åt nötter förut, också gott..
sen lite senare ikväll sådär kommer johanna hit tror jag,
hon ska sova här :D min purra är i sthlm och kommer hem imorn så :)
om någon vill joina oss, varsågoda.. not.

jag vill festa i helgen! så jävla tråkigt att jag inte kan,
hoppas att alla ni andra inte heller ska festa så jag inte missar nåt ;)
hoppas allihop har skittråkigt haha :D
jag kommer sakna ölen..

(om ni är på nån jääätterolig fest, ring mig!)

puss på er mina små pullor ;D



Boy, why you trippin' like that?
You think 'cause you trickin'
You get it just like that?


måste säga att vädret är helt underbart!
och att jag är så jävla glaaad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback