baksmälla

här sitter jag och har ont i magen och mår lite dåligt.
ska gå och sova men först ska jag skriva lite om igår ;P

var på "fest" hos andy, inte så mycket folk men mycket trevligt!
tog bussen klockan 9 och mötte elin och hanna, gick vidare till andy.
johanna fick skjuts ut lite senare..  båda två kommer utan nåt att dricka,
men båda slutar som vanligt fulla. mycket dans under kvällen,
men inte till så bra musik? :p vi var väl för yra för att fatta hur man bytte låt..
och när jag sitter där inne vid bordet så ser jag underbara caroline komma in genom dörren.
och så glad jag blev! kunde inte sluta le och inte sluta krama henne.
min kväll blev bara bättre och bättre.. fick en hel del komplimanger om min röv
under kvällen, det tackar man för! haha. meeen sen blev det dags att sova.
fanns typ ingen plats men vi låg 5 pers i en dubbelsäng, mysigt.. not.
jag kunde inte sova för det var så varmt, så jag låg där vaken och helt ihopträngd :p
sen var alla vakna lite tror ja, och emil låg och vissla och så skulle vi gissa vilken låt de var, haha..
behövde något att sysselsätta oss med. iallafall jag.. men sandra ville sova ..
och det ville nog dom andra med och det ville ju jag med men kunde inte.
så efter ett bra tag väckte ja emil, för han hade turen att ligga närmst,
och sen fick han följa med upp. jag behövde luft så ja, vi gick ut ett tag..
och det låg folk fan överallt.. golvet, soffan, köket, badkaret.. överallt haha.
iaf och sen drack jag vatten och satte mig vid bordet, sköna stolar tänkte jag.
sen kom johanna upp för hon hade vaknat, och så kom vi på att vi ville åka hem.
men ja satte ihop tre stolar och la mig ner, lyckades sova i 1 timme ungefär.
det behövde jag! men sen blev jag väckt av johanna som ville hem, så ja gick upp,
sen gick vi och kolla när bussarna kunde gå.. kallt ute. 1 timme kvar till nästa buss..
orkade inte vänta, ville bara hem och sova..
en halvtimme senare, klockan 8, kom johannas underbara pappa och hämtade oss..
kom hem, tog bort sminket, borsta tänderna, sen slockna jag direkt.
inte så konstigt eftersom att jag bara hade sovit i 1 timme på hela natten.
men trevlig kväll med johanna, carro, elin, hanna, natta, sandra, jonna .. osv :)

dagens + går lätt till johannas pappa..

ikväll blir det film, nu ska jag sova. hejdå och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och lite platser på Grekland!

Kolla alla våra recensioner och var med och rösta fram bästa Cafékedjan!

Postat av: Blomqvist

HAHA, bästa kommentaren :D

2007-05-17 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback