bestämt mig

nu har jag bestämt mig, jag ska bli brunett igen.
lite tråkigt till sommarn kanske men alla tycker det passa mig bättre och det gör nog även jag, så det är så det får bli. dock inte bestämt om jag ska bli megabrunett eller om jag ska ha mellanbrunt.. men jag tror att om jag ska va brunett ska det nog vara verkligen brunt. får väl se.

aao är hemma hos sahra nu, ska snart gå över till mig.
blivit en heldag på stan idag.. kollat på avslutningskläder och tror jag hittat vad jag ska ha. helnöjd (y) en vecka kvar och sen är det sluuuut på skiten. väldigt stressad, borde sitta hemma och plugga men inte fan gör jag det.

såå tråkigt att inte kunna sitta vid datan hemma, har ingenting att göra.

fredag imorn , på lördag blire party ;d

hejjs

Kommentarer
Postat av: Anonym

men josseee :( ja som tkr du ska vara ljushårig. tänkte pådet idag faktiskt påväg till stan ;D HAHA

Postat av: Josse

haha okej, tack men du är typ ensam om att tycka det ^^ men ja måste tänka över det, tydligen ser det wanna be ut med blont trots att det är min naturliga hårfärg. haha.

2007-06-01 @ 10:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback