dance :D

dagen började riktigt dåligt, jag försov mig så fick stressa sönder.
kommer till skolan och såg helt hemsk ut, dålig hårdag & kläddag, ja, allt var dåligt.
riktigt irriterad och lite halvnere så jag tänkte gå hem efter NP,
men blir påmind om vårat "kontrakt" så jag hade fått betala för alla lektioner jag missat.
så jag stannade hela dagen, bra josse.

om ca 40 min är det dans , love it.

jag tror att mitt dåliga humör bara berott på att jag har en dålig vecka just nu :p
brukar bli så då, extremt mycket humörkurvor.. men nu ska ja va glad,
har ändå inget spec att va ledsen över .. förutom skolan men det är som vanligt.

jag och min storasyster kom precis fram till att vi är lika jävla yra,
det märks att vi är syskon.

nu ska jag dra till danseen  ,



precis hemkommen från dansen, och jag är så jävla slut!!!
körde som fan idag, dyngtrött i bena. och så hände det något med mitt knä,
kändes som det typ lossna nåt men det hoppas ja det inte gjorde ^^
vi har iallafall fått reda på nu hur vi ska stå, och jag ska stå i mitten :S
typ där man syns mest, lite kul på ett sett men vafan ja kommer göra bort mig.
fick också reda på att vi skulle köra uppvisningen 2 ggr..
så uppvisning på lördag 15.00 OCH 18.00 i hörsalen, kostar 50 kr .. tror ja ;)

nu duscha sen äta. bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback