hahaha

ja kom på att jag gjorde en liten tabbe i onsdags hos andy..
ni ser ja hade vart ute och pratat med elin som var ledsen,
sen skulle jag gå in och jag går till huset och ska öppna grinden..
jag tänker: vafan det var väl ingen grind här nyss? jaja..
sen fick jag inte upp grinden så jag klättrar över och är påväg in till huset..
undrar vart alla människor är och varför det är släckt i hela huset..
men jag fortsätter gå och är vid dörren när jag hör hanna ropa
efter mig med skratten i halsen: "jossseee, det är fel hus!"
HAHA fyfan så jag hade gått till huset brevid och försökt gå in där..
aej det blev mycket skratt efter detdär kan jag lova, jag visste ju vart han bodde..
jag bara var väl lite för yr eller tänkte på annat, har nog inte så många hjärnceller kvar.

aja kom på det igår kväll iallafall, tänkte att ja skulle säga det för det var lite kul..

igår var det lite filmkväll hos sahra, men vi börja inte förren typ 11.
så det blev ganska så sent.. men jag hängde kvar till klockan 4.
då började jag traska hemmåt, skönt att det bara är typ 50 meter.

kul ikväll med alla mina bruuudar :)

ska äta frukost och ringa till malin, pussii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback