härligt

kul då..
kom till skolan klockan 8 och 10 minuter senare kommer ja på att jag börjar 11..
så vi försökte sova ett tag men lyckades inte på en så hård bänk så nu sitter ja här.
är sur så vill inte skriva, kanske går hem och sover resten av dagen... bye.



som sagt, var sur, men sen såg jag en person i skolan och blev lite gladare :)
men jag gick hem ändå.. orkade inte va kvar ja ville bara hem och sova.
fast först försökte jag jobba lite men var för trött så det gick inge vidare,
sen typ halv 11 tänkte ja gå hem men var så hungrig så tänkte käka först..
men matsalen öppnade inte förren typ 11 elr nåt så vi fick vänta.
sahra ville inte heller va kvar, båda var lika döda.. så vi gick och åt i typ en timme.
sen gick vi hem till mig och sov 12.30-16.30. haha.. sen gick sahra hem.
ska plugga snart - behövligt.

typ inget annat planerat i veckan.. film på fredag? :)

dangerously in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback