hej

igår blev det dårå ifk med johanna sahra malin carro ida blomqvist.
tror det bara var jag som faktiskt såg på matchen, antingen fattade dom inte,
eller så satt dom och yra om annat. niklas t ex satt och yra om att jag hade mjäll?
jag har inte det alltså! det var nått ludd som flög runt och landade i mitt hår :P haha.
aja jag kan säga att ifk var ju lite halvdana den matchen. fick inte in sina chanser.
sen var vi ute och tag , följde niklas till spårvagnen bl a.
sen vid 10 var jag hemma.

idag har varit en ganska seg dag.
försov mig och stressade massor, sen skola och då vare samhäll.
sen efter var det resurstid och tro det eller ej - vi jobbade!
och efter hade vi NK, 1 timmes genomgång! fuuun.. not.
sen lunch och sen datakunskap, och sen hade vi historia.
angelica stack från datakunskapen och sket i en annan lektion tidigare på dagen,
+ sista lektion. så där tjänade (?) jag och sahra 15 kr var. meen vi sket i historian,
och gick hem ist. så då blev det bara 10 kr var.
sen har jag bara vart hemma, städat lite och sovit. och ätit såklart ;)
nu ser ja ugly betty och snackar med lite folk, och sen är det desperate housewifes.
sen ska jag nog ut och gå en sväng med sahra..

går imorn och sen är det långheeelg :D så niiice.

ska jag? ;S don´t knoooow.

inget mer att skriva nu, hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback