höhö

Vilken svordom använder du mest?
hm.. fan säger jag nästan jämt. men annars hora, om det nu är en svordom?
Äger du en iPod?
nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
haha massa olika tider.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
man kan göra både och :D
Vilken var den senaste filmen du såg?
vet ja inte.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
kläder utan tvek
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
ingen alls tror ja, men oftast brända annars.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
om "chokladmjölk" är oboy så tar jag nog helst det.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
det är ju bara måndag.. men på sätt och vis ^^
När var senast någon stötte på dig?
lördags..
Vad åt du till middag?
tacos
Använder du huvtröjor?
händer inte ofta
Kan du vissla?
inte om jag är stressad men annars så ;p
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
inte vad jag kan minnas.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
berg och dalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
vet inte, gör dom säkert. alla snackar om alla :p
Tittade du på tecknat när du var liten?
japp, och gör fortfarande.
Är du blyg inför det motsatta könet?
ja :p
Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen , ofta man kan alla repliker.
Äger du några band T-shirts?
naej
När flög du senast?
vet inte.. 2004 kanske.
Läser du för skojs skull?
det händer
Pratar du några andra språk?
asså, engelska?
Har du gråtit offentligt?
om jag har :P
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
Vilka gör du, önskningar eller planer?
planer
Försöker du alltid lära dig nya saker?
man vill väl?
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
njaae.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
ja :p
Kan du kasta macka?
det går ibland.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
en jävla massa godis och vänner :D
Vem är din favoritlärare?
.. har ingen. elr jo min förra, andreas.
Gillar du att flyga flygplan?
nae jag är rädd. men jag gillar när man går av :D
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
hm.. man vill väl ha någon som är snygg ändå, eller?
När sov du senast på golvet?
vet inte, men jag låg på golvet för några timmar sedan.
Gillar du din boendesituation?
helt okej :p
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
jag fungerar aldrig.
Äter du frukost dagligen?
nej
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej :P
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
för ofta :p
Vilken är din favoritfrukt?
vet inte om ja har nån men äpple är ju lite gott :p
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
haha ne ja bara köper
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nej
Tror du på liv på andra planeter?
vet inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
nån jävla polis i lärdags
Tror du att Gud är man eller kvinna?
tror inte på gud.
Vad var det sista du åt?
tuggummi ?
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
samma
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
vet inte, men fult är det.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
säger nog inte så mycket :p mina homies säger det åt mig ;p
vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
ingen. jag är för speciell.
Har du någonsin köpt något från eBay?
eBay?
Tycker du om att krama folk?
det beror på vem jag ska krama.
Skulle du säga att du är trendig?
eh, vet inte.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
JAG SKULLE GE DET EN CHANS förihelvete.. :p
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
hata
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ibland men jag är nog likadan själv ibland.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
det tänker jag inte säga.
Vad är du allergisk mot?
ingenting
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej, inte direkt :p
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
vettifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback