orka

typ tredje gången idag ja skriver.
sur för att ja känner att ja är påväg in i en jävla period igen..
känns som jag kommer gå och deppa fram till lovet.
skolan går så jäävla dåligt, och det är inte det enda.. 

hörde nyss i en låt att en kille sjöng lite tyst i slutet såhära:
"if you ever need someone to talk to, i´ll be right here. I´ll never leave you."
varför kan inte alla killar vara sånna? :p

och kul att pappa vart borta hela dagen, kommer hem 22.00 duschar och sen åker igen.

- han åker inte! lycka.

ett + är iaf att jag fick spela lite fotboll♥  idag , saknar som fan.

ett annat stort + är att det är dans imorn, väntat allt för länge nu!

godnatt eller nåt.

(tråkigt inlägg)

Kommentarer
Postat av: Blomqvist

Om du skulle behöva någon att prata med, finns jag här. Jag lämnar dig aldrig.

2007-05-08 @ 15:44:24
Postat av: Josse

naaaw :')

2007-05-08 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback