probleeem

kära läsare, behövera era råd! ;D

har jättebeslutsångest..
jag vet inte om jag ska va blondin eller brunett.
min syster sa att det var skitsnyggt när ja hade jättemörkbrunt.
men nu är det sommar och jag vill va blond.
just nu är det ju varken brunt eller blont utan mer gult.
men jag ska fixa det snart och just därför måste jag veta vad ni tycker,
ska jag va blondin eller brunett? hjälp mig, tack :D
har inga i färg, men man ser väl ändå antar jag.

 

idag blir det film iallafall. imorn vet ja inte, kanske samma.
ska över till sahra ett tag strax. nu ska ja äta. hejhej ;d

FÖRRESTEN så när ja hade skrivit klart dethär så kolla ja johannas blogg,
och så ser jag att vi har EXAKT samma rubrik! oooh my god, så jävla scary.
asså lika många e:n och allting asså, döläskigt. kolla själva ^^ - thisismy.blogg.se
ville bara att ni skulle veta det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

blond :D

Postat av: sanna

Lätt brunett

2007-05-31 @ 09:06:25
Postat av: steffe

Brunett passar dig bättre, annars på minner du lite om en ''wanna B''...ta inte illa upp men jag tycker så.

2007-05-31 @ 09:07:46
Postat av: robin

Gult hår är det fulaste man kan ha, ta en brun färg över det va snyggast

2007-05-31 @ 09:08:27
Postat av: sandra

Blont är snyggt men det passar dig inte

2007-05-31 @ 09:09:42
URL: http://http://sandraakarlsson.blogg.se
Postat av: din bästis

men gumman, jag tycker du är finast i brunt(y)

2007-05-31 @ 09:10:36
Postat av: Eliin

Du är såå fin i båda :) <3

2007-06-03 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback