skola

sitter i bibban i skolan fast jag har slutat, ska va kvar och plugga.

datan hemma har lagt av så jag har inte kunnat skriva,
och inte kunnat va inne på msn eller något.. liiite jobbigt.

i fredags var jag fullare än jag någonsin varit förut, gjorde alltså en hel del tabbar.
pinsamt. nog sagt om den kvällen.

lördags blev det fest igen, trots min extrema baksmälla.
först hos martin fast bara typ en kvart. sen drog vi vidare till stoffe.
det var helt okej..

i söndags sov jag och sen gick ja ut med sahra och vi satte oss i parken
på en filt .. alltid lika skönt. sen kom sofia me :D saknat dig underbara syssling.
satt i några timmar sen gick vi hem.

och som sagt så sitter jag och pluggar nu, bra gjort av mig..
sov bara en timme inatt, så var riktigt trött.
drömde värsta mardrömmen, jätteläskigt.
heeeeeejdååå.

Kommentarer
Postat av: Malin

josefin ring mig jag ska prata med diggggggggg

2007-05-28 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback