underbaaart

ganska nyss hemkommen från hörsalen där vi hade dansuppvisning.
och jag är helnöjd! så jävla kul var det och det gick så bra.
elr ah, mindre bra första gången men andra gången ångrar jag ingenting.
inte ett enda fel. och alla var på topp och inte lika nervösa som första gången.
yes :D

igår var ju också ganska kul ;P

idag blir de kanske Q, har inte bestämt mig än.

hejdå ;P



klockan är halv 12, det är lördag och jag sitter hemma!?
vafan är dethär :p fast jävligt skönt måste ja säga, så länge sen.
hade jag inte festat igår hade ja varit duktig men aa, skulle tänkt på de tidigare.
imorn ska ja iaf sova sjukt länge sen ska ja kanske plugga lite.

fortfarande så nööjd och glad.
kunde inte gått bättre, vi hade verkligen publiken med oss :D
men det var så nervöst! iallafall första gången...

- ja vill inte, ja vågar inte.. asså nae. jag.. jag.. ae jag dör.

men aa det var verkligen en heldag , från halv 2 (lite försenade) till 8.
så kul!

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback