fredag

äntligen fredag, veckorna går så jäkla snabbt...
blir hemmakväll för mig, med mamsen.

igår var jag och tränade med sahra, kul faktiskt :)
man känner sig ju duktig efteråt iallafall ..

imorgon ska jag träffa johanna, så får vi se  vad som händer.
kanske åker till adam :)

har kommit på att jag saknar alla sporter jag gått i,
först och främst gymnastiken, det var fan hela mitt liv..
men när träningen ökade till 4 ggr i veckan, 3 timmar per gång,
då blev det för mycket.. gick ju fan bara i 4an. det var hårt, men kul som fasen :)
och sen saknar jag att vara handbollsmålvakt, tro det eller ej :p
det var nog bland det roligaste jag gjort.
och fotbollen, oooh eneby ni är bäst! <3
har tänkt jättelänge på att börja igen men jag gör det aldrig?
och så dansen, känslan på en dansuppvisning är helt otrolig.
jag ska iallafall börja med något av dethär igen,
antar att det blir dansen.. :) snart så.

nu ska vi mysa,
kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback