måndag

idag var jag typ en kvart tidig när jag kom till skolan.
men dagen började bra och humöret höll i sig hela dagen :)
eller ja, fram tills nu när jag inte är speciellt glad men jag har ju mina anledningar..

hade iaf riktigt kul i skolan idag,
sen åkte jag ner på stan och mötte carro.
skulle kolla lite men vi gick bara in och ut i alla affärer för vi prata så mycket, och vi hade snabbt gått igenom hela stan utan att kolla på ett enda klädesplagg. så vi gick och fika ist och sen flöt dagen bara på. kul vare iaf :)
nu mår jag bara dåligt..

om 15 min börjar prison break, oh så bra!
så bäst jag börjar fixa lite och sen slår på tvn.

imorgon ska jag och andrea gå och träna efter skolan! :)

nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback