torsdag

en vecka sen jag skrev nu...
hade riktigt kul på hagafesten och förfesten hos maria.
en perfekt fredag!
på lördagen var jag med malin, linkan och ante och såg på film.
sov hos malin och sen i söndags träffa jag sofia.
gick lite på stan sen åkte vi till henne, hoppas du har det bra där :)
och jag vet att det kommer fixa sig, på något sätt.

i måndags var jag bara hemma, tror jag..
skola i tisdags och igår,
har fått skolkatalogerna nu också och jag är verkligen inte nöjd. usch.
igår efter skolan åkte ja hem, sen till stan och träffa malin, moa, linus och ante.
sen åkte moa hem och då träffa vi caroline som följde med oss och fika lite,
sen åkte hon med och då satt vi kvar tills 7, sen åkte vi hem till malin.
spelade tecknet och sen hej knäckt, och sen lite dunken. haha, ;d
fast malin blev sur för linus förstörde deras gömställe så vi sluta me det,
+ att det var så mörkt så jag och malin vågade inte leta överallt.
trevligt kväll iallafall.

nu ska jag snart börja städa,
sen antagligen träna om vi orkar.
sen kaaanske sola, vet inte om det är så bra eftersom jag sola i tisdags.

i helgen blir det nog fest på lördag iallafall,
ska nog vara hemma med lillasyster imorn.


oh det blir bara jobbigare,
ge mig nyår!
då ska mitt nyårslöfte vara att inte falla för fel killar,

Kommentarer
Postat av: emelie

Du blev ju jättebra på fotot (: Ha en trevlig helg, så ses vi antagligen på måndag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback