måndag

ny vecka och ny månad..
skola idag, hade utvecklissamtal. gick helt ok (y) bara att jag inte orkar med våran klass längre.. vill verkligen byta. helst tillbaka till haga för jag saknar folket så otroligt mycket, ni är fan bäst. men det går ju inte.. eller går gör det väl men då har jag gjort allt dethär i onödan. så får väl hålla ut om inte annat..

nu är jag dötrött och funderar på att gå och lägga mig, och klockan är bara 7.
kunde inte sova inatt , somna typ 4.

om det är så som vi anar.. ae då vet jag inte vad jag ska göra.. då rasar allt, så hoppas på det bästa.


förresten, jag och johanna kom på i helgen varför man aldrig kommer ihåg namnen på någon från festen man varit på. man hälsar ju ändå på alla , tar i hand och så.. och när man gör det är man så upptagen med att säga sitt eget namn och skiter i att lyssna på vad den man hälsar på heter.. a tyckte det var lite intressant :p

oooch att om 20 dagar fyller jag år, om 21 dagar  börjar prison break! <3 åh som jag har längtat, hoppas dagarna går fort.


no one wants forever anymore..

Kommentarer
Postat av: Beppo

Åhh Prison Break, fan 21 dagar. mycket de juh, men de går säkert fort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback