måndag

helgen då..
i fredags skulle jag varit hemma och tagit det lugnt men så blev det inte, lånade min syrras pass ist och hängde på sahra och marina till otten. hade riktigt kul :) tog en taxi hem runt halv 4 med johanna och malin, vi som skulle hålla oss vakna hela tiden för det var lite onödigt att sova i typ en halvtimme. så gick det med den saken, jag somnade och syrran med. sen kommer mamma upp och tur var det annars hade ingen av oss vaknat.
såå, johanna pallra sig upp och väckte mig, inte så snällt dock, hon var tydligen tvungen att slå mig för att jag skulle vakna. sen bar det av till jobbet, blev hämtade kvart över 6 , så inte mycket vila för oss del. helt död på jobbet, fortfarande lite full också tror jag.. jobbade till typ 12 sen fick vi skjuss hem och då gick jag och la mig. gick upp igen vid 5 och satte mig vid datorn.. sen vare bara att hoppa in i duschen och sen börja fixa sig för ännu en festkväll, som blev totalt misslyckad. eller, ja. slutade i tårar för johanna raringen och nästan för mig också. inte som vi hade tänkt direkt, och ingen dricka blev det heller men det var ju lika bra.
igår tog jag det bara lugnt, sen gick jag hem till andrea så myste vi lite och sen sov jag där. vi drack kaffe på kvällen vilket vi inte borde ha gjort för andrea vart döpigg och höll mig vaken till 4 när vi skulle upp vid 6.
nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan äta, sen ska jag sova, det behöver jag!

heeeeeerrå

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad gullig du är :) tack vad glad jag blir att det är någon som gillar mina kläder ;) hihi! du har med fina kläder :D ta hand om idg! Pusssis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback