onsdag

kom nyss hem efter en uppfriskande promenad med malin, men hon ville inte sen vart ja ledsen och då följde hon med ändå. tack raring <3 friskiskortet blir inte förren nästa månad så jag måste hålla igång lite till dess..

förresten gick första dagen i nya klassen skitbra, slipper alla jobbiga människor nu..

pratade lite med johanna igår kväll och bara så du vet gumman, jag håller verkligen med dig! jag är helt klart på din sida, jag har ju upplevt det själv så. världen är full av äckliga och störda människor.. får väl se hur det går :) kanske borde ta saken i egna händer så det sker en förändring, hoppas du gjorde som du skulle idag! haha.

förlåt igen sanna ;o hoppas det går bra.. vi känner medlidande för dig, på riktigt.

gonatt.

Kommentarer
Postat av: n

yyyes där ( kyrketorp ) va vi för exakt två månader sen :D crazy night !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback