fredag

i onsdags var det fest med sanna, johanna, malin och jimmy. hade kul nästan hela kvällen :)
igår kom malin hit, sen tog vi spårisen till badhuset och mötte linnea, carro och heidi. solade och badade och sådära, hade skitkul och det var jättemysigt ^^
idag var jag inte i skolan, var så jävla trött och inte alls på humör så jag stannade hemma och sov. nu ska jag snart städa och sen börja fixa mig lite. blir nog fest ikväll men ingen dricka för min del, ska jobba imorn..



There's so much more about you that you never let them see
You turn away
But not to me
And I know how they tried to take you
Held you up and meant to break you down
But you can't be

For so long I tried to reach you
I know I'm almost there
I'm close enough for you to see


Yeah you have become
Yeah you have become beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback