lördag

bakfylla (N)

ingen ork till att skriva asså ;o
kryssning onsdag-fredag, lite shopping i tax free och lite fest sista kvällen.
grattis älskade mamma på din 40-års dag <3

kom hem igår och gick och la mig på dirrr asså (;
vaknade ett par timmar senare och sen var det dags att gå upp och fixa sig. fick skjuss till carro i karstorp och firade henne och så, funfun. sen fick ja skjuss hem av linneas pappa och mötte upp människor och sen helt plötsligt var det fest hos mig. ingen aning om när alla drog sen, blev rätt sent iallafall. sen blev det lite städa med andrea tack för hjälpen sweetheart <3 och aa sen sov jag,
i morse blev det att dra sig upp vid halv 9 för att bli hämtad av mormor vid halv 10, så åkte alla vi tjejor i familjen + min morbror till klinga (?) och åkte gokart. johanna och mormor banga såklart. sjukligt kul var det iallafall. sen åt vi lite på donken och sen åkte vi hem. då sov jag igen. nu är jag jättebakis och andrea tycker vi ska festa ikv, får väl se vad det finns ork till, brukar ju sluta så iaf.. får se. nu ska jag äta, kissss.

if it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Ja han kan va så lätt att gå förbi
Ja han är inte den som dansar runt omkring så lätt
Men om man skulle råka stanna vid
En kort sekund, det vackraste världen har sett
Men han kan va så lätt att gå förbi
och jag, ja jag tror aldrig han sagt någonting om mig
Så långt ifrån men i min ensam hemlighet
har han en plats här på kudden bredvid mig
varje natt fast han inget vet

Ja han kan vara nog så underbar
Men jag känner inte honom så det är inte så lätt att veta
när det finns så mycket kvar
Men en kort sekund det vackraste världen har sett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback