lördag

var hos andrea igår, redigt roligt. blev lite strul där på kvällen sen och jag kom hem vid typ halv 1.. inte riktigt som planerat men så kan det gå. vet inte ens varför jag gick hem haha.. och carro typ däcka och jag satt och försökte få liv i henne,tog typ 5 min sen vaknar hon och säger: vi skulle ju supa skallen? sen däckar hon igen.. haha fyfan va ja garva. ikväll vet jag inte vad som händer, fest kanske =D
ska städa hela dagen iaf..



You're the only one I ever believed in
The answer that could never be found
The moment you decided to let love in
Now I'm banging on the door of an angel
The end of fear is where we begin
The moment we decided to let love in

There's nothing we can do about
The things we have to do without
The only way to feel again
Is let love in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback