lördag

fest igår då, skulle inte dricka men det slutade så ändå som vanligt.. först hemmos filip med alla tjejorna, sen vidare till lokalfest. riktigt trevlig kväll :) ni är helt underbara brudar.

idag skulle jag jobbat men jag vaknade aldrig och pappa försökte väcka mig men ja, det gick inte så bra. så vaknar jag typ 11 av att min syrra ringer och undrar om jag är bakis och varför ja inte är på jobbet.. haha, illa. ja som ville få ihop lite pengar.. typ halv 2 åkte ja till stan och mötte johanna sötnosen. först var jättesega och trötta, sen satte vi oss på fräcka och tog en varsin kaffe mocha och prata lite strunt, jättemysigt. efter det var båda på bättre humör och så gick vi en sväng till och så köpte jag ett par svarta höga stövlar.. och sen en tröja. sen gick vi hemmåt.. så aa snart ska jag börja fixa mig, fest ikväll igen. fattar inte att jag orkar..


H - drack ni mycket innan ni kom hit?
J - nae inte nåt..
H - va? du ser ju full ut..
haha bussigt heidi :)

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback