måndag

inte så mycket att säga om helgen ..
i söndags fyllde andrea år :) och det var första dagen på dansen så nu har jag sjukligt mycket träningsverk så det märks att jag inte tränat på länge men det ska det bli ändring på nu, + att jag och malin ska köpa friskiskort och bli vältränade och av med fläsket (;
idag gick jag på stan med andrea, tänkte köpa jacka och skor men så blev det inte.. köpte bara en mössa och ett par tights. andrea därimot slog på stort. hon köpte halsduk, mössa, tröja, skärp, body butter, necissär (?), smink, hårfärg, väska.. och sen kommer jag inte ihåg om det var nåt mer. vi var iaf klara typ tjugo i 7 och skulle åka hem när vi träffar sally som säger att det är ifk idag men vi orkade verkligen inte kände vi, ont i fötterna och trötta. så vi åkte hem :) nu ska jag snart äta..

veckan är inte speciellt planerad förutom att jag ska till mamma på torsdag och äta och så. och pappa åker till london i helgen så jag bli ensam, igen.. och så andrea på lördag antar jag :)



Looking at you, holding my breath
For once in my life I'm scared to death
I'm taking a chance letting you inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback