onsdag

nu är jag sjuk,
kände mig inte så bra igår så jag gick och la mig kl 8.. och ändå var jag hur trött som helst och orkade knappt upp imorse. hade iaf först svenska där det inte gick att koncentrera sig det minsta för någon pumpade skithög musik i nån sal eller utanför. sen hade vi turism resten av dagen, typ 4 timmar. lite halvkul.. sen var jag döseg och tyckte det skulle bli skönt som fan att komma hem och när jag står och ska låsa upp dörren märker jag att jag glömt nyckeln hemma. jävla kul var det iaf.. hade ingenstans att ta vägen och inga pengar på mobilen. så där gick jag ute, sjuk, hungrig, mensvärk som in i bomben och trött. jag började gå mot haga och så gick jag .. aa till haga, och hälsade på några människor, gamla klassen bl a. träffade elin också och vi fick oss en trevlig pratstund.. sen mötte jag malin och följde med hem till henne och åt lite =D sen åkte vi till stan sen blev klockan 6 och pappa kom och hämta mig. då fick jag äntligen komma hem och nu har vi lagat mat och pappa fixade det sista och nu ska jag äta. kanske blir hemma imorn om jag mår sämre. annars äre bara att pallra  mig upp och gå till skolan..

goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback