söndag

i fredags var det malins dag (: jag, andrea och maja ringde och sjöng för henne på morgonen. sen efter skolan mötte jag först heidi, och så gick vi en sväng och leta lite presenter, sen mötte vi upp carro och jenna också. sen hitta vi jätteroliga saker, vi köpte ett såntdära shotspel nivet, typ som fia med knuff fast med shotglas. och så köpte vi en kortlek och en datamus, men ja orkar inte förklara hur dom såg ut :p roligt var det iallafall, haha. sen kom malin också till stan så heidi tog med sig paketen och åkte hem. sen gick jag på stan med malin en stund och letade lite kläder. sen när vi skulle åka hem så gick det inga spårvagnar och jag hade jättebråttom och vi stog där och vänta i typ en halvtimme sen kom kevin och hämta oss, så när ja kom hem blev det att skynda in i duschen och sen fixa mig , sen möta andrea och gå bort till malin. andrea och jag började nog dricka senast av alla, typ 10 tror ja. var tvugna att fixa massa saker innan.. så vi skyndade oss så mycket vi kunde, och vid halv 12 "somna" jag, lite pinsamt.. så kan det gå, vaknade typ vid 3 och undrade vad som hade hänt, låg ju iaf i en säng breve heidi. aa sen sov vi där iallafall ,
 
vaknade typ halv 10 när dom andra som sov där precis hade gått. så jag, heidi och malin gick upp och gjorde frukost. efter en stund drog heidi hem, och jag slockna i malins säng igen. vakna typ halv 1 och malin satt vid datorn. låg kvar i sängen och drog mig lite, sen kom pappa och hämta mig och så åkte vi och handla och sådär och sen hem. sen fixade jag mig, iaf så mycket jag hann.. sen tog jag, heidi och malin 4-bussen till sara i svärtinge. grillade och käka och förfesta lite och sådär. sen gick vi till ida och jacke, sjukt mycket folk och jag var nykter så jag hade inget vidare kul. ville bara hem och sova, bakis var jag också.. så sen vid halv 12 eller nåt fick vi skjuss hem av nån tomas. tack du.. sov direkt när ja kom hem. inte så kul dag.. nu ska jag sova mer, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback