söndag

nu var det ett tag sen jag skrev, börjar tröttna..
i fredags skulle jag egentligen gå på bio men så blev det inte, istället bestämde vi oss för att dra på fest nånstans. först drog vi till jocke, men vid 11 skulle dom vidare till otten. då gick vi till nån annan "förfest" och gick därifrån lika snabbt.. då gick vi och satte oss vid en busshållplats för att ta bussen hem, och när bussen kom så kom vi på att det var ju bara en hållplats att gå, så vi gick ist.. gick till donken och åt och sen gick vi hem. kul kväll.

igår vart däremot bättre.. mötte andrea sen gick vi till johanna där maria var. drack litegrann sen sprang vi hela vägen till södertull, lite slut jag var. fast vi sprang hela vägen i onödan för vi hade antagligen kollat fel på bussen den kom inte alls när den skulle. när vi kom på bussen var den full med bara tjejer, och varenda en skulle till hannes, haha. så när vi kom fram var vi typ .. 20 pers. elr nae mer typ 30 kanske. om inte mer ändå :D vi var riktigt många iallafall så när vi kom var alla tvugna att gå ut för det blev för mycket folk. men vi kom in sen igen och hade en riktigt trevlig kväll. sen tog vi bussen hem och .. där har jag nog en minneslucka men helt plötsligt var vi på bc och spela biljard med två killar. sen gick vi till donken som vanligt, mötte malin, emma och massor. och elin och folk som vi träffade på festen innan. sen tog vi en taxi hem till linn, vi var 8 pers så fyra satte sig i bagageluckan, haha. glömde min påse med min tröja nånstans på stan också.. satt hemma hos linn en stund och sen gick andrea, malin, emma och jag till spårvagnen och åkte hem. på spårvagnen satt vi och pratade om några engelsmän (?) som vi hade träffat dagen innan.. och när andrea gick av spårvagnen så var det någon gubbe som satt framför som tydligen lyssnat på vårat samtal, så han sa: goodbajs.. gu asså jag garva ihjäl mig, det låter ju hur tråkigt som helst men det var riktigt kul. sen gick jag av spårvagnen och gick hem och sov.

idag har jag inte gjort någonting alls.. skola imorn igen och på onsdag ska jag på kryssning med mamsen och systrarna, kommer hem på fredag. så mysigt :) och på söndag börjar dansen, längtar som tusan.

ska äta mat nu, heeeejdå.



jag läste nyss igenom alla sms som jag skicka igår, två var helt tomma, wtf? och på alla andra stog det saker som jag nog inte alls skulle skriva. nu har jag bestämt mig för att ta det lugnt med festandet, enda problemet är att jag har ju några öl som ligger här hemma och väntar på mig, men dom går väl kanske att spara? nu är det iallafall ändring som gäller, dansen börjar, friskis med malin och inget supande (:

godnatt.

Kommentarer
Postat av: sahra

yeah att du inte kommer festa ;). haha
Jag däremot är typ aldrig festsugen , men vart hamnar man i slutändan då?! FEST herregud, man blir ju galen :)

2007-09-15 @ 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback