söndag

igår då.. sov ganska så länge. sen på kvällen blev det bråttom som vanligt fast jag hade haft hela dagen på mig och bussen gick inte förrens 10. men jag blev klar och gick till malin och sen fixade vi oss lite och sen gick vi till spårvagnen. åkte till resecentrum och mötte upp tjejerna och träffade även massa andra som också skulle med bussen, natta och erika bland annat :D sen iaf kom bussen och så åkte vi till ljunga. träffade massor av människor och humöret var på topp (y) sjukt kul kväll med andra ord! precis vad jag behövde. lärde känna massa nytt folk också :) seeen blev klockan mycket och nån kille kom och hämtade mig och malin och det visade sig vara carros bror och hans kompis :D och då åkte vi till max och åt mat och där träffae jag niclas ^^ det var ett tag sen.. och sen kom linn dit helt plötsligt hon hade åkt bussen från festen tror jag. och sen kom nån mer kille och så åt vi och sen var det dags att åka hemmåt. åkte runt i bilen ett ganska bra tag kändes det som. HAHA, "i got it from my mama". det var också ganska kul ska ni veta.. och sen när vi var typ nästan vi mig så åkte vi förbi och så var det en gubbe på cykel som ramlade haha så synd om han och killarna bara asgarva :( stackarn.. sen kom jag hem iallafall och satte mig här en stund och sen gick jag och la mig. sjukt skönt att sova, inte det minsta bakis idag också sjukt skönt. aej men jävla kul igår, det måste vi göra om tjejer :)
idag skulle jag egentligen dansat men jag har bestämt mig för att hoppa av.. nya läraren var inte alls bra och ny grupp och allting, det känns inte rätt iaf. se om ja hittar nåt annat.

snart kommer papsen hem med maaat, ska bli gött (:
hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback