fredag

har lektion nu,
sitter och läser igenom Johannas blogg,
och så mycket kul jag hitta, vilka tider vi haft!

"klockan ringer ring ring det är dags att stiga opp.
Klä på sig klä - klä - klä klä påå sig kläderna.
Frukost frukost macka macka macka macka med ost o skinka
 
Av Johanna, Elin Josse och sara.

Haha, bästa tal kören på musiken. KUL.
Värsta skrattanfallet när vi skulle visa upp den. Det gick inte att sluta, helt omöjligt. :D
"

"Tack för ett par roliga dagar igår Josse :D"
haha

"Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

HAHAH vet du va läskigt? shiiiiet, ja skrev nyss blogg och sen kollar ja din blogg och då har vi EXAKT samma rubrik! båda har skrivit "probleeem".


Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

hahaha omg!

Johannaaa säger:

haha vaa

Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

ja vet, exakt lika många e:n också, tror ja hahaha shiet.


Johannaaa säger:
skojjaru måste kolla

Johannaaa säger:
shiiiet


Josse' i can´t do this thing called life without you here with me. säger:

ja vet! nu måste ja skriva det också hahaha


Johannaaa säger:
mm ja me! haha "



"Årets första dopp igår dåå.

I lördags kom Josse hem till mig och vi såg på film,
va månader sen vi va kändes det som.
Vaknade på morronen vid 2 typ och blev ritkigt sugna på volleyboll men det blev till att åka till ågelsjön ist.
Ritkigt varmt i vattnet faktiskt..

Härlig dag..

Någon volleyboll blev det inte,
utan det gick bli ytterligare en filmkväll hos mig.
Josse sover nu och ja funderar på om ja ska gå å hoppa på henne så hon vaknar :D haha..ja vill bada!!"
GE MIG SOMMAR!

"Nyss kom Josse och Sarah och plingade på.. mitt i maten..Pratade om avlstuningen, skolan och kläder. Yes. Josse tyckte att det luktade pyttipannkaka hos oss. Haha. Där ser man."

"I morse kom pappa och hämtade mig där -och nej, däckade inte på festen utan vi fick sova där eftersom bussarna hade gått och det är en bra bit att gå. Skulle gå till busshållplatsen där pappa skulle plocka upp mig. Och där vid busshålplatsen sitter två filurer och vinkar åt mig. HUMM.. who?  såvarejuu andrea ochjosse som skulle ha gått hem i gårkväll..
Dom hade somnat i en buske och vaknat av att solen sken. En igelkott hadde pussat andrea i pannan och sen va det nån hamster som hade bitit josse eller var det va. Trött som jag var gick jag på den lätta. liksom.. ofta en hamster.. HAH. Sanningen va att dom hade sovit hos Josses mormor som bodde i närheten. Så kan det gå.
"

"Lördag :

Låg i folkparken på stort gult täcke / filt med Josse och solade i sommarsolen. Härligt. Perfekt dag tänkte vi. Gick ner på stan med pappa och köpte lite grejer, sen hem. Sent som alltid börjar jag fixa mig och går ner till Josse. Sommarvädret har förvandlas till " det mindre roliga sommarvädret ", men dessvärre det mest vanligaste, alltså - regn. Hos josse blev det ett antal klädombyten & förfest med andrea. I regnet springandes till bussen, blöta skor och fötter utan strumpor. mot Krokek we go. Festen va helt okej, inte så mycket folk, men helt klart roligt folk och då kvittar det hur många det är på festen. Resan hem orkar jag bara inte berätta om.. men kan väl säga att den handlar om - inget bilåkande, sen buss, fejk holländare med dålig engelska, tjejtjafs, korv för vissa. För mig hemåt.. Vid halv 3 sådär kom jag hem.. fick besök vilket va mys. Men va himlans trött. 

Söndag :
 
Gick ner till Josse och hämtade lite kläder från Lördagen.. Då kommer vissa saker från Lördagkvällen upp,  som att ja råkade smälla upp toadörren i josses annsikte, mer exakt på hennes näsa så  nu har hon en liten bula där. Hon smällde iofs till mig när vi dansade två gånger så man kan väl säga att det jämnar ut sig.. lite.. fast ja har ju då ingen knöl. haha :) 

Iaaf, sen gick jag hem till mig och sen blev det att gå ner för kungsgatan försäkert 3 gången denna dag. Möta josse och sedan möta markus vid nortull. Gitarrlektioner ohja :D haha...  Jag spelade inte så mkt men ackord till en ny låt har jag lärt mig :) övaövaöva. haha.  Vi bara slappade hela dagen. Markus satt och spelade låtar på beställning. Riktigt duktig! och jag och josse turades om att sitta vid datan / läsa tidning. 

Vid 9 skildes vi åt. Jag josse gjorde oss i ordning pyttelite och gick ner till ICA och köpte nötter, gick hem till Josse och hämtade filtar och gick sedan till Utebion. Träffade lite folk där och satt med dom, längst fram. MYSPYS. SKulle lätt kunna ha somnat om jag så ville.. men tanken att vakna upp i nerförsbacke med gamla godis påsar och popcornskartonger, med hundratals äckliga instekter och säkert tusen myggbätt var inte direkt lockande. Filmen förstog jag ingenting av men det gjorde ingenting, vi hade kul ändå! :)
 "

asså ge mig tillbaks dom tiderna!

saknarsaknarsaknar!


ikväll blir det partaj, hoppas det blir lyckat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så galet, så kul, så underbart:') Så mycket minnen på så kort tid.. Minns den där kvällen vid utebion, så kuuul ja hade :)

2008-04-18 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback