fredag..

idag.. idag var en riktigt jobbig dag.
jag vet inte vart jag ska börja..
mötte upp ponthus, gick lite på stan.
åkte hem till malin, sen gick vi och köpte blommor.
köpte en rosa lilja eftersom jag skrivit mitt brev på rosa papper.
gick till kyrkan, fick panik nästan direkt och visste inte vart jag skulle ta vägen.
sen gick vi in, det första man ser är kistan,
och då dunkade mitt hjärta snabbare än någonsin.
men det var verkligen jättefint, massa fina blommor,
och så ljus och 2 kort på andrea. du är så vacker!
sen började allt, och det var inte många torra kinder i kyrkan idag.
dom spelade bland annat "forever young",
och när alla skulle gå fram spelades det no one.
det var helt klart det jobbigaste på hela begravningen,
att gå fram och ta det där farvälet som man verkligen inte vill.
men det är dags nu, för mig, för oss att försöka gå vidare.
och andrea, våga inte tro att du kommer bli bortglömd,
för det kommer inte hända.
det är så många som saknar dig och tänker på dig sååå mycket.
då är så omtyckt,
och förr oss som står/stog dig nära,
tror jag att jag talar för oss alla när ja säger att vi älskar dig.
känner man dig är du väldigt, väldigt svår att inte älska.
du har alltid betytt så mycket och alltid varit den som bryr sig om alla.
du kommer alltid finnas kvar hos oss,
kommer aldrig någonsin glömma dig.
jag älskar dig så mycket andrea.
sov gott.

image123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback