onsdag

nu ska jag försöka skriva lite normalt.
jag sitter hemmos sofie och vi ska göra lite slingor i mitt hår, så sitter med en hätta på och är säkert jättesöt. skulle ju ha praktik idag men vi stannade hemma som sagt och har sett på film och så.
imorn är det skola igen, skulle egentligen ha möte med anna men ska träffa en psykolog istället, undrar hur det kommer gå. så anna hämtar upp mig imorn och så ska vi åka dit, sen skjutsar hon mig till skolan.. så imorn kommer ja finnas där hos dig carro.
på lördag ska ja jobba på morgonen, sen ska jag till stan och träffa min underbara syssling :)

har även shoppat en del under dagarna och kanske lägger upp några bilder när jag kommer hem,
hejdå.

saknar dig andrea <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, lägg upp lite bilder Josse (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback