onsdag

kan inte sova,
är inte trött så ligger och tänker som vanligt.
rätt mysig dag har det varit iallafall,
praktik idag = sova för min del.
sen gick jag hem till anna, där sofie, sara och deras vän var.
sen gick vi till stan, sen åkte sara hem,
och ja och sofie gick hem till anna igen.
och sen gick jag hem.
och aa..
nyss läste jag igenom andrea's blogg,
för typ 10nde gången på några dagar.

"nu är jag 16 år!!! haha mycket mycket .. fyllde år i går.. och mamma sitter nog på planet  på väg till thailand nu.. ska vara borta i tre veckor.. så henne ser jag inte på ett tag. Jag sanna och josse å emelie sitter vid datorerna och jag är sjukt trött.. men josse tvingar mig att gå på stan sen.. jävla subba..hahaha
nää det gör hon inte.. vi ska till forex och växla lite pengar.. josse från euro och jag från danska.. intessant fakta..
nu snart ska vi ha handel... med piggsvinet.
jag ska försöka hitta en tröja en 234 st tröjor kanske itllcoh med
är seriöst för trött för att skriva så hej då suckers"


andrea, du kommer väl tillbaka...?
jag har ju dina byxor här, och din tröja..
och jag har möblerat om i mitt rum sen du var här sist,
det måste du ju se också.
sitter ju och väntar på att du ska höra av dig,
ring nån gång då?
jag känner mig så ensam.. kom hit nu...
saknar dig...

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Klart jag bryr miig gumman

2008-04-18 @ 12:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback