torsdag

I miss you, baby, since you been gone
This place is lonesome, girl, with you not at home
So I decided I'd drop you a line
Just to let you know I think I'm losin' my mind

Now I don't sleep much, but when I do
Every dream I dream, I dream of you
I can't believe what this is doin' to me
Looks like your memory just won't let me be

Walkin' in circles in need of a friend
This is the saddest I guess I've ever been

I know someday I've got to make up my mind
Forget the past and leave it all behind
Right now that's somethin' that I just can't do
You are one thing I thought I'd never lose



image119




nu har jag haft två dagar där jag mått helt okej,
det tackar vi för!
i skolan idag bestämde jag och carro oss för en gråtfri dag,
och tro det eller ej, vi lyckades! blev till och med en hel del skratt.
hade först möte med en.. ja jag vet inte var han är?
någon slags psykolog skulle man väl kunna kalla det,
det gick bra iallafall, sen köpte vi glass sen skjutsa anna mig till skolan.
där träffa ja carro och så gick vi och satte oss hos andrea, om man nu kan säga så.
sen satt vi där tills bilden började, min första lektion på hela veckan.
var dock bara där en stund för sen var det dags för nästa möte,
denna gång med anna.
det är faktiskt väldigt skönt att prata,
och carro tack för att du finns där med mig hela tiden!
efter det så åkte ja till stan, gick en sväng och sen åkte jag hem.
nu sitter jag här. imorn är det fredag, ingen aning om vad jag ska göra.

tänker på dig min prinsessa, saknar dig.



Kommentarer
Postat av: becca

vad roligt att se idg idag gumman :)

Postat av: Linn

det är hemskt :(

2008-04-03 @ 20:44:59
URL: http://nol.blogg.se
Postat av: Becca

hihihi sötnos :) men klart ska vi ses snart abra attd hör av dig när du känner dig redo ;D

2008-04-03 @ 21:25:43
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Becca

mm 0kej men visst hör av dig du blir bäst så när du kan :)

2008-04-03 @ 21:45:14
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Emelie

du kan ju följa med oss på fest, om du vill :)

2008-04-04 @ 12:47:53
URL: http://emeliesophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback