onsdag

hade möte igår, i skolan..
trodde vi hade kommit fram till något men det ändrades idag.
sen åkte jag hem, sen till stan och träffa carro.

sen var det dags för möte igen,
träffade anna som vi inte träffat på hela sommaren.
kändes bra,
sitta och lyssna på vad malin och carro har att säga,
eftersom vi inte pratar så mycket om det annars.
välbehövliga möten detdär.

åkte hem, gjorde inte mycket.

tog cykeln till skolan idag,
duktigt av mig.
har iofs inte så mycket att välja på utan busskort.
träffade min blivande klassföreståndare,
prata massa och då var det dags för ny klass igen!
kan ju säga att jag inte förstår mig på denhär linjen,
men det blir nog bra!
tror att jag hittat en praktikplats också,
så det blir nog väääldigt bra.
sen gick vi till stan,
och efter ett tag kom Caroline.
gick och fixade lite saker,
trodde kvällen var planerad,
meen kom ju på att jag skulle till landet och grilla.
får blir party i helgen istället.
så till landet bar det av, jättemysigt!
nu är jag hemma, ska snart sova så jag orkar ta cyklen till skolan imorn igen.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback