söndag

just nu är carro i kroatien,
jag undrar vad du gör?
sitter säkert på nåt mysigt ställe och dricker goda drinkar,
och du har säkert legat och stekt hela dagen.
långt kvar tills du kommer hem,
kommer sakna ihjäl mig!

gick i varje fall på stan med carron i fredags,
jag shoppade upp massa pengar,
mycket nödvändiga saker, men inte alls mycket kläder.
köpte present till heidi som fyllde år i torsdags också.
sen åkte carro hem,
och jag mötte upp de andra tjejerna.
köpte då present till carro också,
eftersom att hon skulle ha partaj på kvällen för hon fyllde år igår!
väldigt trevlig fredagkväll må jag säga,
kom en massa folk, och jag har inte en aning om hur och när alla bara dök upp?
grattis bästa!
hon var helnöjd me alla paket kan man ju säga allafall ^^
halv 1 var det dags att gå till bussen,
och när vi kommer upp till vägen ser vi bussen passera..
jag, malin och mattias fick då lite smått panik,
och började gå in till stan.
sedan hör jag erika skrika att det kommer en buss till,
malin och mattias hör dock inte och fortsätter gå,
sen kommer mattias springande tillbaka och malin väntar vid en annan hållplats.
så till stan kom vi iallafall! tur.
malin åker hem, mattias och jag gick till hugos och spana lite.
jag träffa disa och sally utanför och bestämde mig för att följa med in.
träffade en del folk man kände igen,
och vi gick vidare till donken.
mycket lyckat!

igår vaknade jag och gick hem,
somnade och vakna vid kvart i 7, på kvällen, av att malin ringer och undrar vad jag gör..
blev lite chockad över att klockan var så mycket,
hade ju sovit bort hela dagen!
på kvällen var jag bara hemma, dega..
lyckades somna rätt skapligt iallafall,
konstigt nog.

och idag har jag jobbat.
alltid när klockan ringer 06.00 en söndagmorgon,
börjar jag undra vad det är för fel på mig som själv väljer att jobba en söndag,
när jag varken måste eller vill, och egentligen kan ligga kvar och sova..
sjukt hur pengar kan få mig att göra såna val!
lönen blir ju fett nice i varje fall ;d
var massa att göra idag också,
jag och papsen var kvar längst av alla,
och körde vidare tills klockan blev 17.10 när vi egentligen slutade 16.20.
sen åkte vi hem,
och nu ropar han på mig, dags att äta!
puss


Kommentarer
Postat av: M

du är hemma men dig ser man aldrig ändå för du bara jobbar&jobbar snutt!

Postat av: saara

och vet du?! jag saknar dig med massa, och jag håller med, vi borde verkligen ses snart! :D hur ska du göra med skolan föresten?! :O <3

2008-08-09 @ 20:57:39
URL: http://sarafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback