söndag

helgen har varit bra för det mesta,
inte gjort speciellt mycket.
i fredags tog jag mig upp ur sängen tidigt,
för att gå till johanna och fixa håret osådär.
så nu är jag brunett igen, johanna också för den delen!
(johanna, jag har fått ett sår i min panna av allt skrubbande!)
vid 4 var det dags att cykla ner mot stan,
möta upp mamsen och lillasystern,
sen satte vi oss på en restaurang.
mormor och morbor dök upp också, och till slut min storasyster, sist som vanligt.
blev tapas då.
sen åkte vi hem, och ja började fixa mig lite smått inför kvällen.
johanna kom efter ett tag, sen åkte vi till david, också sena, som vanligt..
trevlig kväll!

igår låg jag hemma, hela dagen..
tog mig ner till ica tillsammans med min syster för att köpa naturgodis,
sen glodde vi på film resten av dagen..
idag har också varit en sån dag,
gick ner och handla, annars har jag inte gjort något vettigt.
måste börja träna igen, jag har ju fortfarande typ 3 ggr kvar på mitt kort,
har inte tränat på flera månader!

imorn vet jag inte va ja ska göra,
saknar min syssling enormt mycket så ska nog försöka se till att träffa henne.

och på onsdag, då börjar skolan..
ganska skönt tycker jag,
tillbaks till vardagen.
då har man iallafall alltid något att göra om dagarna,
och man får träffa vänner varje dag :) inte helt fel.
börja plugga tar inte emot allt för mycket det heller,
ska nästan bli lite kul..
hade tänkt att jag skulle plpugga ordentligt nu,
sista året.
har dock sagt så varje år dom senaste 3 åren,
men nu menar jag det! tror jag.
det kommer vara värt det.

förövrigt saknar jag halmstad,
saknar folket, saknar att aldrig veta vad som ska hända,
saknar korvarna och brassestolarna, saknar musiken,
saknar vädret, saknar till och med fåglarna som skrämde livet ur mig på mornarna,
jag trodde dom skulle äta upp vårat tält, saknar stranden, och framförallt saknar jag friheten!
hade möjlighet att göra precis vad vi ville, och ingen kunde säga åt oss att vi inte fick.

nu ska jag nog ta och se på en film till,
äta lite mat också kanske.

puss



Kommentarer
Postat av: becca

Gud vilka snygga brunetter :D snart är jag med me i klubben ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback