like they have any right at all to criticize

känner mig helt slut,
det är inte meningen att jag ska stå upp sådär länge.
monki idag och igår, jag gillar det verkligen ! :)
supertrevlig personal och svinsnygga kläder, kan det bli bättre?
köpte på mig lite saker idag också:
en tröja, 2 tights, jeans, "kerstinbraller", skor.. tror inte de va nåt mer.
slutade 18.00 , då kom sis så skulle vi gå en sväng på stan sista timmen.
först stadium, köpte mig en adidas-tröja.
sen åhlens, sis skulle köpa massa grejer inför resan, jag hitta ett armband.
sen make-up store , köpte en foundation.
och nu måste jag sluta slösa!
kanske kommer bild på allt när jag fått tillbaka min kamera.
sen gick vi till fräcka, satte oss i ett par timmar och åt + fika.
sen till vanessa, hämta och lämna lite saker.
sen hem, sen till mamsen, sen hem igen.
nu sitter jag här, deppar som alla andra kvällar.
förstår faktiskt inte ens varför..

imorn äre skola igen,
sen stan och träffa johanna, fika oså.
sen till restaurang med familjen,
ska väl typ umgås en sista gång tillsammans innan sis drar till dubai.
hon åker på torsdag.
en hel månad utan dig, hur ska det gå till?
kommer sakna ihjäl mig.

är väl kanske bäst jag går och lägger mig,
ska ju orka upp till ännu en dag i skolan imorn.




Here in town you can tell he's been down for awhile
But my God it's so beautiful when the boy smiles

And I feel like I'm naked in front of the crowd
Cause these words are my diary screamin' out aloud

and life's like an hourglass glued to the table,
No one can find the rewind button, girl

Kommentarer
Postat av: Beccis

hihi mm sjukt snygga :D jaha åh du köpte dom sen alltså? får du nån rabatt eller så då :)?

Postat av: ssarra

höhö nej det är du som är snyggisen :D

vi får ta en fika eller så snart :)

2008-08-30 @ 15:30:12
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback