tisdag

vet inte vart jag ska börja..
jag har tröttnat totalt på att blogga,
är väl kanske för att jag aldrig har tid,
eller för att jag aldrig har nåt att skriva?

i fredags blev det partaj,
var väl.. helt okej, :)
i lördags vare slappardag.
va barnvakt åt lille ronja över natten,
hon snodde mina skor, halsband och väskor..
sen var hon min mamma och jag skulle ta hand om hennes hund..
handla skulle vi göra också, så allt mitt smink åkte fram me,
tur för henne att hon är så jävla söt annars skulle jag blivit galen.
tröttnade tillslut och lät papsen ta hand om henne,
själv gick jag till malin.
såg på film och bara dega,
sen sov vi.

i söndags blev vi väckta klockan 2 av malins mamma ,
då vare dags för lunch.. frukost för våran del.
sen gjorde vi ingenting hela dagen,
tills vi bestämde oss för fest.
sent som vanligt vare bara att hoppa in i duschen,
sen kom heidi och emelie och vi fixa oss, drack lite, och sedan skyndade iväg.
lokalfest, hade faktiskt riktigt kul.
sen "efterfest",
helt otroligt hur jag lyckades ha kul där, men de hade jag.
kom hem vid halv 6,
så jag var ju inte pigg på jobbet direkt.
men jag höll ut, och 23.40 var det äntligen dags att åka hem.

idag träffade jag carro på stan,
kände mig som ett spöke när jag gick där breve henne som precis varit i kroatien.
dags att sola lite kanske..
vi gick till hårvårdsbaren, carro köpte hårspray,
som sen visade sig vara mousse.
jag köpte hårfärg,
så ska väl se till att färga håret när jag har tid.
sen gick vi och beställde klipptid också.
efter en stund kom malin,
vi gick och köpte sallad oså,
sen åkte vi hem till henne och börja laga mat.
alla åt tills dom nästan spydde, och ida kom och hjälpte till.
mätta och illamående spela vi lite kort,
sen gick vi hem.

imorn, 11.30 ska jag möta carron på stan,
för då ska vi klippa oss.
sen blir de väl en liten runda igen,
och sen ska jag möta linn så ska vi gå och hälsa på andrea.
för länge sen nu!

och.. aa nu har jag inte mycket mer att säga.
sista dagen på jobbet på torsdag,
och jag har lovat att ta med mig typ fika eller nåt,
orkar jag inte baka så köper jag nåt.
tråkigt att sluta,
sjukt tråkigt.
men får väl träffa alla igen på kryssningen,
om det nu blir av..

nu ska jag sova, natti.

Kommentarer
Postat av: Becca

thanks babe :) Hur ståre till? fasen vad länge sen! jag menar vi har kanppt setts ett skit på hela sommaren så illa :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback