lördag

tänkte mest bara säga att allt är bra,
och jag är så jävla nöjd.
på sista flyget hit, efter mellanlandningen,
så skulle vi sitta där i 6 jävla timmar.
det fanns tv allafall, så det blev mamma mia och wall-e.
kom fram igår, orkade inte göra någonting, alla var helt slut.
idag vakna jag typ halv 6 av att dom bad i nån moské utanför,
svinhögt i typ 10 minuter, lät som dom sjöng som idioter.
lyckades allafall somna om efteråt.
vid halv 11 blev vi väckta, och en timme senare låg vi på stranden med frukost i handen.
helt underbart, en aning blåsigt kanske.
nästa vecka ska det bli ännu varmare till o med.
efter stranden gick vi tillbaks hem, duscha oså,
sen ut för att kolla lite i affärer, ett par glajjer fick jag med mig.
nu har vi precis käkat tacos, jag är inne på mitt andra glas vin
och vi ska precis kolla på mamma mia, igen. kan de bli bättre?
skriver mer nån annan dag,
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback