onsdag

har varit en ganska speciell julafton,
men ändå riktigt, riktigt nice.
först stranden, med glögg och pepparkakor.
sen hem, sen och handla julklappar,
och sen hem igen för att äta och dela ut julklapparna.
när vi skulle byta julklappar spela vi ett spel,
och det fanns 6 st på 6 personer.
i slutet fick farfar 1, pappa 1, och vem sluta med 4 tror ni?
aldrig har jag haft sån tur.

igår var en dålig dag.
idag har varit en bra dag, jag har inte lika mycket hemlängtan längre.
jag är helnöjd, kan inte klaga det minsta.
nu ska det snart sovas,
här är klockan halv 11, hos er är klockan halv 8.
hoppas alla haft en riktigt bra dag!

såhär har min julafton sett ut :


















Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt du ser ut att ha haft det :)

Postat av: Emeliié

God jul :D ser ut att vara riktigt niice :D

2008-12-28 @ 01:39:53
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: iiiida G

fyfan josse, njut nu innan du kommer hem till kylan igen. <3:)

2008-12-29 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback