onsdag

bad day.
oj va mitt humör har varit upp och ner idag.
mest ner.

jag har tänkt i flera dagar nu att jag ska hälsa på andrea,
men varje gång jag tänkt gå så är det kolsvart ute,
och att gå runt ensam på en kyrkogård är inte speciellt inbjudande då.
jag vågar inte.
men jag behöver dig, och det skrämmer mig.

inatt drömde jag massa jättekonstiga olika saker,
mest mardrömmar, men massa annat också. jättekonstigt.
jag drömde om chris brown, jag drömde om mårten,
jag drömde att jag tagit bort tanställningen, osv.

imorn blir det busfabriken, nice!



m&c, så jävla bra!



sleeping to dream about you

Kommentarer
Postat av: Becca

mm förstår det gumman. Du borde verkligen kommit, det ar sjukt himla bra iaf! helt galet! :D Men vi får hoppas på en till omgång ;) :D SJUKT KUL var det med :D blri helt crazy nrä jag tänker på de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback